loading...
تازه ترین اخبار از مسابقات جام جهانی در برزیل
محسن صدرا بازدید : 5 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)
فهرست تمام نیجریه به شرح زیر است:

دروازه بان ها:

وينسنت انياما (ليل فرانسه)، آستين اژه و چيگزيه آگبيم (گومبه يونايتد نيجريه)

مدافعان:

الدرسون اچيه‌جيله (موناکو فرانسه)، جووون اوشانيوا، افه آمبروسه (سلتيک اسکاتلند)، گادفري اوبوابونا (ريزه‌اسپور ترکيه)، آزوبويکه اگوئوکوئه (وري والوز نيجريه) و کنث اومرو (ميدلزبرو انگليس)

هافبک ها:

جان اوبي ميکل (چلسي انگليس)، اوگني اونازي (لاتزيو ايتاليا)، اجيکه اوزوئني (انوگو رنجرز نيجريه)، ساندي امبا (باستيا فرانسه)، نوسا اگيه‌بور (رئال‌بتيس اسپانيا)، مايکل اوچبو(سرکل بروژ بلژيک) و گابريل روبن (بورن بلژيک)

مهاجمان:

احمد موسي (زسکا موسکو روسيه)، شله آمئوبي (نيوکاسل يونايتد انگليس)، ويکتور موزس (چلسي انگليس)، امانوئل امنيکه (فنرباغچه ترکيه)، اوسازه اودموينگيه (استوک‌سيتي) و انامادي اودئوامادي (وارس ايتاليا)
محسن صدرا بازدید : 9 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

کارلوز کیروش سرمربی تیم ملی ایران فهرست ۲۳ نفره تیم ملی در آستانه جام جهانی را اعلام کرد.

براین اساس در فهرست بازیکنان کیروش نام سه دروازه بان،شش مدافع،نه هافوک و پنج مهاجم را در لیست مسافران برزیل نوشت.درفهرست سنگربانان:داوری،حقیقی،احمدی دیده می شوند.کیروش از استفاده کردن از سوشا مکانی خودداری کرد.در خط دفاع:بیگ زاده،بیت آشور،آل نعمه،خانزاده،منتظری،حسینی و صادقی دیده می شوند.باتوجه به وضعیت بیگ زاده و مداوایش در برزیل یک نفر ازمیان بیگ زاده وخانزاده خط می خورند.

درخط میانی:حدادی فر،حاج صفی،ماهینی،نکونام،تیموریان،حیدری،حقیقی،پولادی ورحمانی دیده می شوند.

در خط حمله نیز:دژاگه،قوچان نژاد،جهانبخش،شجاعی وانصاری فرد دیده می شوند.

در این میان کیروش نام خلعتبری،آزمون و شریفی را خط زد. که خط خوردن آزمون و خلعتبری علامت سوالی را در ذهن کارشناسان ایجاد کرده است؟!

پیش ازاین هم دعوت نشدن بازیکنانی همچون کریمی،رحمتی،صادقیان،نوری و عقیلی به اردوی تیم ملی،از نوع خودش عجیب بود. 

محسن صدرا بازدید : 4 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)
.ایران در مقابل کشور آنگولا به خاطره جام جهانی 2006را زنده کرد شاگردان کیروش در سومین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم آنگولا رفتند ودوباره این بار به تساوی 1-1دست یافتند تیم ملی ایران باوجود این که بازی را به دست گرفته بود وموقعیت هایی نصف و نیمه خلق کرد اما روی اشتباه دانیل داوری سنگر بان و مدافعان درواز هاش باز شدولی در ادامه بازی نیمه دوم شاگردان کیروش بهتر بودند واز روی حرکت تاکتیکی باپاس رضا حقیقی که برای انصاری فرد ساخته و پرداخته کرد این مهاجم توپ را به گل رساند تا بازی مساوی شود در ادامه قوچان نژاد دو موقعیت خوب را بز دست داد تا بازی با همین نتیجه تمام شود تیم ملی بعد از این بازی عازم ایران شد تا به برزیل سفر کند
محسن صدرا بازدید : 10 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (1)
جام جهانی فیفا (که همچنین با نام جام جهانی فوتبال و یا بطور خلاصه، با نام جام جهانی شناخته می‌شود)، مسابقات حرفه‌ای فوتبال است که در ردهٔ مردان و بین اعضای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) برگزار می‌شود. این مسابقات از سال ۱۹۳۰ بطور مرتب و هر ۴ سال یکبار برگزار می‌شود و تنها در سال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ و به علت جنگ جهانی دوم برگزار نشده‌است. قهرمان فعلی این مسابقات، کشور اسپانیاست که در مسابقات سال ۲۰۱۰ قهرمان شد.

در حال حاضر، مسابقات در طی نزدیک به یک ماه و با حضور ۳۲ تیم بعلاوه کشور(های) میزبان برگزار می‌شود که به این مرحله از مسابقات، معمولاً مرحله‌ی نهایی جام جهانی گفته می‌شود. تیم‌ها برای ورود به مرحله نهایی جام، در طی ۳ سال قبل از آغاز آن، تلاش کرده و در نهایت به همراه کشور(های) میزبان در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

تاکنون ۱۹ جام جهانی برگزار شده‌است و تنها ۸ کشور موفق به فتح این مسابقات شدند که کشور برزیل با ۵ قهرمانی، پرافتخارترین تیم این رقابت هاست. همچنین برزیلی‌ها تنها تیم در دنیا هستند که در تمام ۱۹ دوره رقابت‌ها حضور داشتند. ایتالیا با چهار قهرمانی، دومین تیم پرافتخار دنیاست و آلمان با ۳ قهرمانی، اوروگوئه و آرژانتین با ۲ قهرمانی و کشورهای انگلستان، فرانسه و اسپانیا ۶ کشور دیگری هستند که تجربهٔ کسب عنوان قهرمانی را دارند.

جام جهانی، پربیننده ترین رویداد ورزشی است طوریکه بازی فینال جام جهانی سال ۲۰۰۶ را که در کشور آلمان برگزار شد، ۷۱۵٫۱ میلیون نفر در سرتاسر دنیا به صورت زنده تماشا کردند.

میزبان ۳ دوره بعدی جام جهانی نیز انتخاب شده است که برزیل در سال ۲۰۱۴ میزبان خواهد بود و کشورهای روسیه و قطر به ترتیب در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ میزبان رقابت‌های خواهند بود

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان جام جهانی چه کشوری می شود؟
    نتیجه بازی ایران و نیجربه؟
    به نظر شما آقای گل جام جهانی چه کسی می شود؟
    نتیجه بازی آلمان و پرتقال؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 723